18. 01. 2005
Merenje gledanosti TV programa na teritoriji Srbije bez Kosova
- Novembar-Decembar 2004.
REALIZOVAO: Strategic Marketing /SMMRI/
Uvodne napomene
- Istraživanje, čiji su osnovni rezultati sadžani u ovom izveštaju, deveto je istraživanje gledanosti TV programa koje je naručio IREX , a realizovao Strategic Marketing /SMMRI . Ovo je jedno od najvećih istraživanja gledanosti TV programa realizovanih u našoj zemlji.
- Osnovni cilj istraživanja je da se preciznije izmeri pre svega gledanost lokalnih TV stanica u zemlji, kao i gledanost TV stanica u pojedinim gradovima.
- Istraživanje je sprovedeno od 29.11.2004 do 05.12.2004. godine.
- Podaci o veličini auditorijuma dobijeni su kombinovanjem prikupljanja podataka elektonskim putem pomoću merača gledanosti – piplmetara i terenskog istraživanja na posebno odabranom uzorku domaćinstava, vođenjem dnevnika o gledanosti TV programa.
- Podaci elektonskog merenja auditorijuma dobijeni su iz nacionalno reprezentativnog uzorka domaćinstava AGB Strategic Research-a, koji je u periodu istraživanja brojao prosečno dnevno 2610 pojedinaca.
- U periodu istraživanja dnevnik o gledanosti TV programa popunjavalo je 4 473 pojedinaca.
- Ukupni prosečni dnevni uzorak brojao je 7083 pojedinaca.
- Svi podaci se odnose na stanovništvo Srbije bez Kosova starosti 4 i više godina, koje živi u domaćinstvima koja poseduju bar jedan TV aparat.
NAJZNAČAJNIJI REZULTATI ISTRAŽIVANJA
Istraživanje TV gledanosti pokazalo je da je gledanost TV stanica članica ANEM-a u konstantnom trendu porasta: jun 1998 – 5,6; oktobar-novembar 2003 – 51,0 i novembar-decembar 2004 – 66,1.
U odnosu na merenja ukupnog auditorijuma članica sa pridruženim članicama, trend porasta gledanosti ANEM TV stanica izgleda ovako: jun 1998 – 5,6; oktobar-novembar 2003 – 55,4 i novembar-decembar 2004 – 69,7.
Najgledanije TV stanice članice ANEM-a su RTV Kraljevo, TV 5 Užice i RTV Kragujevac, dok su od pridruženih članica ANEM-a najgledanije Jedinstvo Novi Pazar, RTK Kruševac i RTV Zaječar.
-
Nema komentara.