Home  /  Medijska scena  /  Istraživanja

01. 07. 2010

Mladi i novi mediji - prezentacija istraživanja

U beogradskom Medija centru, 1. jula 2010. održana je konferencija pod nazivom Mladi i novi mediji.

Na konferenciji su predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja o korišćenju novih medija u Srbiji. Poseban deo ovog istraživanja posvećen je navikama i načinima na koji mladi koriste nove medije - Internet i mobilne tehnologije. Istraživanje je obavila agencija Ipsos Strategic Marketing, u okviru Programa za podršku medijima u Srbiji koje sprovodi Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) preko svog partnera IREX Serbia.

Pored IREX-a, istraživanje su podržali Ringier, TDI Radio, ISC Serbia, Fond za otvoreno društvo, Francuska Ambasada u Beogradu, Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju, kao i agencije Leo Burnett, Media S i Ginger.

Na konferenciji su govorili: Jasna Milošević, Ipsos Strategic Marketing, direktor medija; Marina Paunović, IREX Serbia, zamenik direktora projekta; Predrag Kurčubić, Ipsos Strategic Marketing

Istraživanje o mladima i novim medijima u Srbiji

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs