Home  /  Medijska scena  /  Istraživanja

01. 07. 2010

Mladi i novi mediji - prezentacija istraživanja

U beogradskom Medija centru, 1. jula 2010. održana je konferencija pod nazivom Mladi i novi mediji. Na konferenciji su predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja o korišćenju ...

[detaljnije]

20. 01. 2010

Rezultati istraživanja gledanosti TV i slušanosti radio stanica u Srbiji 2009.

Na konferenciji, održanoj juče u beogradskom Medija centru, su predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja gledanosti i slušanosti lokalnih i regionalnih stanica u Srbiji ...

[detaljnije]

28. 09. 2009

ISTRAŽIVANJE GLEDANOSTI LOKALNIH TV STANICA U SRBIJI MAJ 2009.

- MAJ 2009. godine -Naručilac: IREX Realizacija: AGB Nielsen Media Research & Strategic Marketing /SMMRI/Uvodne napomeneIstraživanje, čiji su osnovni rezultati sadžani ...

[detaljnije]

28. 09. 2009

ISTRAŽIVANJE SLUŠANOSTI RADIO PROGRAMA U SRBIJI MAJ 2009.

- MAJ 2009. godine -Naručilac: IREX Realizacija: Strategic Marketing ResearchUvodne napomeneIstraživanje slušanosti radio programa na teritoriji Srbije bez Kosova, obavljeno ...

[detaljnije]

15. 05. 2009

Invalidnost u štampi

Invalidnost u štampi: Istraživanje o tome kako su invalidnost i osobe sa invaliditetom prikazani u štampanim medijima u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji u 2006. godini'U ...

[detaljnije]

26. 09. 2007

RADNO PRAVO I MEDIJI

Većina novinara u Srbiji je nezadovoljna svojim socio-ekonomskim položajem, slabim sprovođenjem zakona i sankcija, kao i učestalošću kojom vlasnici i poslodavci u medijskoj ...

[detaljnije]

03. 08. 2007

ISTRAŽIVANJE “NOVINARI I NOVINARSTVO U OČIMA GRAĐANA I NOVINARA SRBIJE”

Sadržaj istraživanja: - Osnovni podaci o projektu- O novinarama na osnovu popisa- Javno mnjenje Srbije o novinarima- Novinari Srbije o sebi i profesiji O novinarima i novinarstvu ...

[detaljnije]

01. 06. 2007

ISTRAŽIVANJE SLUŠANOSTI RADIO PROGRAMA U SRBIJI MAJ 2007.

- MAJ 2007. godine - Naručilac: IREX Realizacija: Strategic Marketing /SMMRI/ Uvodne napomene Istraživanje slušanosti radio programa na teritoriji Srbije bez Kosova ...

[detaljnije]

03. 01. 2007

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ŠTAMPANIH MEDIJA, NOVEMBAR 2006

Istraživanje tržišta i čitanosti štampanih medija na teritoriji Srbije: ŠTA ČITA SRBIJA? - NOVEMBAR 2006. godine - Naručilac: IREX Realizacija: Strategic Marketing /SMMRI/ Metodologija ...

[detaljnije]

01. 01. 2007

ISTRAŽIVANJE GLEDANOSTI LOKALNIH TV STANICA U SRBIJI NOVEMBAR 2006.

- NOVEMBAR 2006. godine - Naručilac: IREX Realizacija: AGB Nielsen Media Research & Strategic Marketing /SMMRI/ Uvodne napomene Istraživanje, čiji su osnovni rezultati ...

[detaljnije]

Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs